2012. december 7., péntek

Itt a tél, korcsolya, barátok, Mikulás és hétköznapok...

Muszáj pár képet feltennem és picit beszámolnom:-)
Meglátogattuk Nóri barátnőmet, aki szintén most második gyermekével otthon van:-) Emma tündérke 8 hónapos és örömmel fogadta Blankust. Kis édesek voltak együtt....Emma nagyon ügyes, kúszik-mászik, áll, ül és villámgyors:-)
Idén nagyon aktívan részt vettem az ovi adventi vásárán, hála Ildikónak, még helyes kis portékával is "készültem" az árusítás mellett!
Hétvégén az ikrekkel kipróbáltuk a korcsolyázást! Nagyon büszkék voltunk Gellértre, egyből felvette a kölcsönzött korcsolyát, futott, nevetett a jégen, alig bírtam vele, annyira fel volt dobva! És Apa is rendkívül ügyes volt, ő egyszer sem esett!
Az ikrekkel sokat szoktunk bandázni, Gelli legjobb barátja Miki és volt szerelme Panki nagyon tuti játszótársak, Judittal pedig remek rakott krumplit tudunk együtt csinálni:-):-)
Az oviba és itthonra is ellátogatott a Mikulás....mondanom sem kell, hogy óriási volt az öröm, a várakozás és Gelli megdicsérte a Mikulás bácsit, hogy tudta, mit kell hoznia: itthonra nem hozott csokit, mert azt ő nem szereti.
Ma végérvényesen beköszöntött a tél....itthonról elindultam gyalog (babakocsival) az oviba, szállingózott a hó....de tényleg nem tűnt egyáltalán vészesnek....na, mire a foci véget ért, felöltöztünk, addigra konkrétan 5cm volt mindenhol...Gelli futóbringával, mi babakocsival....nem részletezem, Gellért 3x esett nagyot, én csak egyszer (nehezítette az esés tompítását, hogy hegymenetben nem mertem elengedni a babakocsit....). De túléltük, megjegyeztük, hogy ideje a szánkónak utána nézni......
Jöhetnek a képek, ezúttal videó is:
http://www.youtube.com/watch?v=qFjcsYQA_ww
https://plus.google.com/photos/114069663453139038063/albums/5818840602074377681?authkey=CKTx4_LB2vvBDw











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése